Service Manager

Opdrachtnummer: MY210610631   |   Sluitingstijd: 22-06-2021 12:00

calendar_icon

01-07-2021 t/m 31-12-2021

pin_icon

Amsterdam

clock_icon

38 uur per week

Omschrijving opdracht/werkzaamheden:
Wij zoeken een Service Manager die het voortouw neemt om de ICT dienstverlening aan 90.000 studenten en 10.00 medewerkers continu te verbeteren, dit doe je samen met klanten en 280 collega’s binnen ICT Services.

Namens ICTS maak je afspraken met onze klanten over de te leveren diensten. Je ontwikkelt, beschrijft en beheert onze diensten en regelt dat de processen voor levering van de dienst ingericht, beheerd en uitgevoerd worden.
Je rapporteert over de realisatie van de afspraken. Je zorgt voor de financiële afspraken en afhandeling daarvan.

Je klanten zijn de faculteiten en andere organisatie onderdelen van de UvA en HvA.

We geloven erin dat je als team meer bereikt dan als individu. Doen waar je goed in bent en hulp vragen daar waar je die kunt gebruiken, is volgens ons de sleutel tot succes.

De afdeling/opleiding
Onze afdeling is verantwoordelijk voor de ICT-dienstverlening en werkt nauw samen met alle andere teams binnen ICTS. Binnen de afdeling hebben we proces- en servicemanagers en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de dienstverlening op gebied van basisinfrastructuur, bedrijfsvoering, onderwijs en onderzoek.

Eisen die aan de medewerker worden gesteld:
Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau en minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
- Je bent een teamspeler
- Je wil de organisatie en je collega’s helpen beter te worden
- Je ziet verbeteringen en pakt ze zelf op
- Je hebt een energieke en enthousiaste uitstraling
- Je beschikt over ruime relevante ervaring
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- Je hebt ten minste ITIL foundation; aanvullende certificering is pré
- Ervaring met Agile werken is een pré