Medewerker Servicedesk (3x)

Opdracht status
Deze opdracht is gesloten

Voor onze klant DICTU zijn wij op zoek naar 3 Medewerkers Servicedesk.

Opdrachtomschrijving:

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdeskAnalyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signalerenRouteren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodigVoortgangsbewaking van openstaande meldingenInformeren van eindgebruikers over de status van de openstaande meldingVerstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelenControleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur.

Functie eisen

Knock-out eisen:

  • MBO-4 richting ICT 
  • Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stageervaring zijn. (Half jaar is voldoende)

 

 


  • Servicedesk medewerker
  • ITIL V3
  • Topdesk

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, Dienst ICT Uitvoering

Vergelijkbare opdrachten

  • Servicedeskmedewerker minimaal MBO 3 niveau

    Gepubliceerd op:
    Locatie:
    Den Haag

    Voor onze klant DICTU zijn wij op zoek naar een Servicedeskmedewerker minimaal MBO 3 niveau. Opdrachtomschrijving: Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent z...

    Reacties:
    3 reacties
    • Servicedesk medewerker
    • ITIL Foundation
    • Windows 10
    • Office 365
    • Topdesk
    • Citrix
  • Servicedeskmedewerker On-site Support

    Gepubliceerd op:
    Locatie:
    Utrecht

    Voor onze klant DICTU zijn wij op zoek naar een Servicedeskmedewerker On-site Support. Opdrachtomschrijving: Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfsta...

    Reacties:
    5 reacties
    • Servicedesk medewerker
    • ITIL Foundation
    • Windows 10
    • Office 365
    • Citrix
    • Topdesk