On-site Support Medewerker Topdesk (vanuit Den Haag)

Opdracht status
Deze opdracht is gesloten

Voor onze klant DICTU zijn wij op zoek naar een On-site Support Medewerker Topdesk.

Opdrachtomschrijving:

Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. Vanwege het vertrek van een medewerker is DICTU op zoek naar een ambulante on-site support medewerker met als uitvalsbasis Den Haag en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt.

Functie eisen

Knock-out eisen:

  • Minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring, waaronder ervaring met grootschalige ICT servicebalies
  • Certificering ITSM Foundation; ITIL Foundation
  • Certificering Topdesk
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding richting ICT
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365 en citrix XenDesktop
  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan
  • Kennis van netwerken (LAN /WAN)

Competenties:

  • Klantgericht
  • Betrouwbaar
  • Analytisch
reacties

  • Werkplekbeheerder
  • Servicedesk medewerker
  • Topdesk
  • ITSM
  • ITIL Foundation
  • Windows 10
  • Office 365
  • Citrix
  • Local Area Network (LAN)
  • Wide Area Network (WAN)

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, Dienst ICT Uitvoering

Vergelijkbare opdrachten

  • ICT Beheerder met VCA certificaat

    Gepubliceerd op:
    Locatie:
    Huis ter Heide

    Voor onze klant Defensie zijn wij op zoek naar een ICT Beheerder met VCA certificaat. Inzetten bij Defensie zijn doorgaans voor langere tijd (1 tot maximaal ...

    Reacties:
    0 reacties
    • Werkplekbeheerder
    • Local Area Network (LAN)
    • Wide Area Network (WAN)
    • CMDB (Configuratie Management)
    • Netwerkbeheerder
  • Netwerk Engineer

    Gepubliceerd op:
    Locatie:
    Den Haag / Utrecht

    Voor T-Systems zijn we op zoek naar een Netwerk Engineer. This resource will be allocated 50% for project Den Haag and 50% for Local field support in Utrecht...

    Reacties:
    0 reacties
    • Netwerkbeheerder
    • Cisco
    • Werkplekbeheerder