Volledig ontzorgd en 100% compliant!

Contractbeheer

Hoe regel jij alles rondom de inhuur van externe professionals binnen jouw organisatie? Soms is het gewoon gemakkelijker om één ervaren partner te hebben die het gehele administratieve proces rondom de contractering uit handen neemt. Zoek jij een partner die je ontzorgt door het administratieve proces efficiënter in te richten, voldoet aan wet- en regelgeving zoals de Wet DBA, jouw risico’s elimineert en daarmee je helpt kosten te besparen?

Waarom kiezen voor contractbeheer via Myler

Contractverlenging bij Myler
Contractbeheer via Myler

Iedere dag helpen we onze opdrachtgevers met hun vraag naar contractadministratie. We dragen zorg voor de juiste contractvormen, waaronder onze Modelovereenkomst. Daarnaast verzorgen we de inrichting en het beheer van het digitale dossier van de ingehuurde professional, ongeacht of dit een zelfstandige professional of een medewerker van één van jouw leveranciers betreft.

We controleren zorgvuldig alle aangeleverde documenten en staan garant voor 100% compliancy. Hierdoor loopt jouw organisatie geen risico ten aanzien van (keten)aansprakelijkheid en ben je DBA-proof! Op deze manier kan de professional snel aan het werk en hoef jij je niet druk te maken over alle noodzakelijke administratieve handelingen. Zo ben je volledig ontzorgd en 100% compliant.

Meer dan contactbeheer

De fee per uur die je aan Myler betaalt voor contractmanagement dient als vergoeding voor een pakket aan diensten met betrekking tot het contracteren van professionals. Zo verzorgen wij naast up-to-date digitale dossiers en overeenkomsten ook een efficiënt, nauwkeurig en tijdig factureringsproces en genereren we (management)rapportages. 

 

Door het periodiek opstellen van deze rapporten, helpen we je om meer inzicht te verkrijgen in de opbouw van jouw flexibele schil. Wil je met ons sparren over eerdergenoemde vormen van onze dienstverlening, wij zijn er voor jou!

  • Complete ontzorging; jouw partner in contractbeheer
  • 100% compliant
  • Eigen modelovereenkomst ten behoeve van Wet DBA

 

Hoe het werkt

Wij verwerken zowel de wettelijke, als de door jou verplicht gestelde documenten in het digitale dossier. Voorbeelden hiervan zijn de ‘verklaring vaststelling identiteit’, uittreksel Kamer van Koophandel en eventuele vereiste geheimhoudingsverklaringen.

Of er nu een overeenkomst of verlenging moet worden opgesteld met de professional, wij nemen deze zorg graag van je over. Zo vragen wij in het geval van inhuur van zelfstandige professionals altijd de opdracht- en resultaatomschrijving op, toetsen wij deze op de Wet DBA en richten wij de beheersmaatregelen van deze wetgeving in.

Wij beheren jouw contracten. Efficiënt, gemakkelijk en veilig. Zo ben je volledig ontzorgd en 100% compliant.

Wanneer een overeenkomst wordt gesloten met een professional is deze vooraf getoetst op actuele wet- en regelgeving. Heb je hier nog vragen over? Onze bedrijfsjurist beantwoordt deze graag voor je. Daarnaast controleert de Stichting Normering Arbeid ieder halfjaar onze dienstverlening door een audit uit te voeren op basis van de NEN 4400-1 norm.

Wij verzorgen naast up-to-date digitale dossiers en overeenkomsten ook een efficiënt, nauwkeurig en tijdig factureringsproces.

Meer weten over contractbeheer bij Myler?

Andere diensten die wellicht bij je passen

Meer weten over deze dienstverlening?

Onze opdrachtgevers

  • Logo Achmea
  • Logo CAK
  • Logo ASML
  • Logo Fujitsu
  • Logo Universiteit Utrecht
  • Logo Politie
  • Logo Rijksoverheid
  • Logo Nutreco
  • Logo HP Hewlett Packard