Volledig ontzorgd en 100% compliant!

Contractbeheer

Heb jij te maken met inhuur van externe professionals binnen jouw organisatie? Dan kan het handig zijn om een ervaren partner te hebben die jou helpt bij de administratieve processen daarvan. Een partner die je ontzorgt met een efficient ingericht proces, voldoet aan wet- en regelgeving en jouw risico’s elimineert waarmee hij je helpt om kosten te besparen. Wil je weten wat Myler hierin betekeken? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!

Waarom kiezen voor contractbeheer via Myler

Contractverlenging bij Myler
Contractbeheer via Myler

Iedere dag helpen we onze opdrachtgevers met hun vraag naar contractadministratie. We dragen zorg voor de juiste contractvormen, waaronder onze Modelovereenkomst. Daarnaast verzorgen we de inrichting en het beheer van het digitale dossier van de ingehuurde professional, ongeacht of dit een zelfstandige professional of een medewerker van één van jouw leveranciers betreft.

We controleren zorgvuldig alle aangeleverde documenten en staan garant voor 100% compliancy. Hierdoor loopt jouw organisatie geen risico ten aanzien van (keten)aansprakelijkheid en ben je DBA-proof! Op deze manier kan de professional snel aan het werk en hoef jij je niet druk te maken over alle noodzakelijke administratieve handelingen. Zo ben je volledig ontzorgd en 100% compliant.

Meer dan contactbeheer

De fee per uur die je aan Myler betaalt voor contractmanagement dient als vergoeding voor een pakket aan diensten met betrekking tot het contracteren van professionals. Zo verzorgen wij naast up-to-date digitale dossiers en overeenkomsten ook een efficiënt, nauwkeurig en tijdig factureringsproces en genereren we (management)rapportages. 

 

Door het periodiek opstellen van deze rapporten, helpen we je om meer inzicht te verkrijgen in de opbouw van jouw flexibele schil. Wil je met ons sparren over eerdergenoemde vormen van onze dienstverlening, wij zijn er voor jou!

  • Complete ontzorging; jouw partner in contractbeheer
  • 100% compliant
  • Eigen modelovereenkomst ten behoeve van Wet DBA

 

Hoe het werkt

Wij verwerken zowel de wettelijke, als de door jou verplicht gestelde documenten in het digitale dossier. Voorbeelden hiervan zijn de ‘verklaring vaststelling identiteit’, uittreksel Kamer van Koophandel en eventuele vereiste geheimhoudingsverklaringen.

Of er nu een overeenkomst of verlenging moet worden opgesteld met de professional, wij nemen deze zorg graag van je over. Zo vragen wij in het geval van inhuur van zelfstandige professionals altijd de opdracht- en resultaatomschrijving op, toetsen wij deze op de Wet DBA en richten wij de beheersmaatregelen van deze wetgeving in.

Wij beheren jouw contracten. Efficiënt, gemakkelijk en veilig. Zo ben je volledig ontzorgd en 100% compliant.

Wanneer een overeenkomst wordt gesloten met een professional is deze vooraf getoetst op actuele wet- en regelgeving. Heb je hier nog vragen over? Onze bedrijfsjurist beantwoordt deze graag voor je. Daarnaast controleert de Stichting Normering Arbeid ieder halfjaar onze dienstverlening door een audit uit te voeren op basis van de NEN 4400-1 norm.

Wij verzorgen naast up-to-date digitale dossiers en overeenkomsten ook een efficiënt, nauwkeurig en tijdig factureringsproces.

Wil je meer weten over contractbeheer?

Waarmee we je ook kunnen helpen

Onze opdrachtgevers

  • Logo Achmea
  • Logo ASML
  • Logo Fujitsu
  • Logo Universiteit Utrecht
  • Logo Politie
  • Logo CAK
  • Logo Wehkamp
  • Logo Nutreco