Veelgestelde vragen

Myler-profiel

Hoe meld ik mij aan?

  1. Klik rechtsbovenaan op 'meld je nu aan'
  2. Vul je e-mailadres in
  3. Kies een wachtwoord
  4. Vul je expertises in 
  5. Activeer je profiel met de link in je mail
  6. Maak je profiel compleet 

Alle stappen doorlopen? Dan kun je meteen reageren op opdrachten!

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen? | Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan? | Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vraag een nieuw wachtwoord aan. Als je geen mail ontvangt, check dan even je ongewenste e-mails.

Lukt dit niet, of heb je hulp nodig? Bel (030 - 711 4777) of mail ons, we zijn tijdens kantooruren bereikbaar!

Hoe stel ik een e-mailalert in?
Met het aanmaken van een Myler-profiel ontvang je op basis van jouw expertises, e-mailalerts over nieuwe opdrachten. Deze alerts beheer je in je persoonlijke menu. Klik op ‘mijn alerts’ om je alerts te bekijken of te wijzigen.

Hoe reageer ik op een opdracht?
Log in en klik onderaan de opdracht op de button ‘solliciteer direct’. Je krijgt vervolgens een scherm te zien waar je je motivatie en cv (in word) kunt toevoegen en verzenden.

Factur(er)en

Mijn opdrachtgever en Myler factureren met 'reversed billing'. Wat moet ik doen om mijn facturen maandelijks te laten uitbetalen?
Zorg ervoor dat jouw eindopdrachtgever op tijd je uren invoert en accordeert. Wij maken uit jouw naam de verkoopfactuur en mailen deze naar je. We betalen de factuur automatisch uit als de betalingstermijn verstreken is. 

Meer weten over 'reversed billing'? Klik hier voor meer informatie, of lees de veelgestelde vragen over 'reversed billing'.

Wanneer gaat de betalingstermijn van mijn factuur in?
De betalingstermijn gaat in op de ontvangstdatum van de volledige factuur (factuur en urenstaat). Uiteraard moet jouw dossier bij onze contractadministratie dan wel compleet zijn. Denk bij het compleet maken aan je getekende contract, KvK-uittreksel en de polis van je  bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.

Kan mijn factuur eerder betaald worden?
Dat kan alleen als je gebruik maakt van onze extra dienstverlening Myler Premium. Dit is een betaalde service waarmee je onder andere al 14 dagen na ontvangst van jouw factuur betaald krijgt. Wil je meer weten over Myler Premium? Kijk dan eens in onze Premium Shop of neem contact op met je contactpersoon binnen Myler. 

Kan ik mijn urenstaat alsnog toesturen nadat ik mijn factuur geüpload heb?
Dit kan helaas niet meer via ons registratiesysteem, de factuur is dan namelijk al verwerkt. Door het ontbreken van je urenstaat wordt de factuur afgekeurd en je krijgt van ons een e-mail met daarin het e-mailadres waar je de urenstaat alsnog naartoe kunt sturen.

Ik kan mijn factuur niet uploaden, wat moet ik doen?
Neem contact op met je contactpersoon bij Contractmanagement. We helpen je graag verder! 

Hoeveel opslag rekenen jullie?
Wij hanteren geen standaard tarieven, dit verschilt per opdrachtgever. Omdat we open en eerlijk zijn, bespreken we graag met jou met welk tarief we jou het meest kansrijk kunnen aanbieden.

Algemeen

Wat is jullie IBAN-, KvK- en btw -nummer?
Myler is de handelsnaam van Myler bv en heeft de volgende admnistratieve gegevens:

  • IBAN: NL20 RABO 0305 6735 64
  • KvK: 30242711 
  • btw: NL.8196.10.380.B01

Hoe gaan jullie om met de nieuwe DBA-wetgeving?
Wij hebben veel van onze opdrachtgevers geïnformeerd en begeleid bij de implantatie van de Wet DBA. Ook de zelfstandige professionals die via ons aan de slag zijn, zijn vaak gecontracteerd via de goedgekeurde Modelovereenkomst. Deze is op 7 juni 2016 goedgekeurd door de Belastingdienst. De goedkeuring van onze Modelovereenkomst geldt van 7 juni tot en met 7 juni 2021 en heeft het kenmerk 905161917910 gekregen. Onze Modelovereenkomst is te downloaden en tevens opgenomen in een register van de Belastingdienst. Wil je meer informatie lezen over hoe we omgaan met de DBA-wetgeving? Lees hier meer informatie over de Wet DBA.

Wat is Myler Premium?
Myler Premium is een aanvullende dienstverlening waarbij je net als andere leden een profiel hebt op onze website. Als Myler Premium-lid kom je hoger in de zoekresultaten van onze resourcemanagers en krijg je sneller betaald (het betalingstermijn is 14 dagen). Daarnaast hebben we een Premium webshop met leuke aanbiedingen en krijg je een persoonlijk contactpersoon. Het Premium-lidmaatschap is gratis als je via ons (nog) geen opdracht hebt. Heb je wel een opdracht via Myler? Dan rekenen we € 2,- per uur voor deze extra dienstverlening.  Lees hier meer over Myler Premium!

 

Staat je vraag er niet bij?

Stuur ons dan een e-mail of bel 030 - 711 4777. We helpen je graag verder!

 

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • Logo Achmea
  • Logo ASML
  • Logo Fujitsu
  • Logo Universiteit Utrecht
  • Logo Politie
  • Logo CAK
  • Logo Wehkamp
  • Logo Nutreco

Onze certificeringen

  • Bovib Keurmerk: integriteit, financiele betrouwbaarheid, transparantie, kwaliteit
  • Certificaat FIRA: Sustainability
  • ISO 9001 certificering
  • ISO 14001 Certificering
  • Nen