Myler is wettelijk verplicht om toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Myler gebruikt deze voor het optimaliseren van de website, het integreren van social media en gebruik van video materiaal. Lees meer in onze privacy verklaring.

FAQ

Hieronder vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen. Wanneer uw vraag er niet tussenstaat, neem dan contact op via info@myler.nl of 030-7114777.
 

Hoe meld ik me aan bij Myler?

Navigeer via de homepage naar aanmelden en vul uw gegevens in. In 4 stappen bent u aangemeld bij Myler. Vul uw e-mailadres in, kies een wachtwoord en klik op "expertises". Kies hier de vakgebieden waarin u werkzaam bent. In de volgende stap kiest u uw expertises bij dit vakgebied. Later kunt u ook extra vakgebieden en expertises toevoegen wanneer u klaar bent met het aanmeldproces. Hierna koppelt u snel en eenvoudig uw Linkedin profiel aan het Myler profiel. Uw profielfoto van Linkedin, werkervaringen, samenvatting en opleidingen worden automatisch overgenomen zodat u alleen nog maar een paar zaken handmatig hoeft toe te voegen, zoals beschikbaarheid, voorkeurstarief, adresgegevens etc. Wanneer u alles heeft aangevuld klikt u op "Bevestigen" en maakt u uw aanmelding compleet. U ontvangt hierna een e-mail met een link, als u hierop klikt heeft u uw aanmelding bevestigd en kunt u reageren op opdrachten of uzelf aanmelden bij een Branded Network.

Hoe meld ik me aan voor een Branded Network bij Myler?

Wanneer u opdrachten ziet met een slotje, zijn dit opdrachten waarop u alleen kunt reageren als u in het Branded Network van deze opdrachtgever zit. Wanneer u op deze opdrachtenpagina op "Word lid" klikt, verstuurt u een verzoek naar ons dat u lid wilt worden van dit Branded Network. Aan de hand van de door de opdrachtgever opgestelde functieprofielen wordt uw profiel gecontroleerd door een van onze Relation Managers en krijgt u hierover zo spoedig mogelijk terugkoppeling. Hierbij wordt er onder andere gekeken naar de expertises die worden gevraagd vanuit de opdrachtgever, welke ook staan beschreven in de omschrijving van het Branded Network. Wanneer uw profiel past bij het Branded Network wordt u toegelaten. Ook kunt u via het menu navigeren naar "Exclusieve Branded Networks" en u op deze plek aanmelden. 

Hoe werkt de e-mailalert?

Wanneer u een profiel heeft op Myler en bent ingelogd kunt u een e-mailalert aanmaken. Op de opdrachtenpagina kunt u filteren op een zoekwoord, uurtarief, locatie en vakgebieden. U kunt de e-mailalert zo specifiek en zo breed maken als u wilt. Uiteraard kunt u ook meerdere alerts aanmaken, hier zit geen limiet aan. De vakgebieden die nu worden weergegeven zijn slechts de vakgebieden van de op dat moment openstaande opdrachten. Dit zijn dus niet alle vakgebieden waarin wij opdrachten aanbieden. Daarnaast zijn tarieven van een opdracht soms niet bekend of wordt er vanuit de opdrachtgever gevraagd om scherp aan te bieden, wanneer u deze opdrachten ook wilt ontvangen raden wij u aan om een e-mailalert aanmaakt waarbij u het tarief op "Alle tarieven" laat staan. Wanneer u minimaal één van de filters hebt geselecteerd, verschijnt een button met "Maak Alert". Wanneer u hier op klikt wordt uw alert opgeslagen en ontvangt u een e-mail van ons wanneer er een nieuwe opdracht op de website komt die overeenkomt met uw zoekopdracht. Wilt u alle opdrachten van ons ontvangen? Dan raden wij u aan om alleen alle provincies te selecteren en hiervan een alert op te slaan. U kunt uw alert weer verwijderen wanneer u naar deze pagina navigeert als u bent ingelogd op Myler.nl.

Hoe werkt het invullen van vakgebieden/expertises in mijn profiel?

In 4 stappen bent u aangemeld bij Myler. Bij het aanmelden wordt er automatisch gevraagd om expertises en vakgebieden toe te voegen. Wanneer u al lid bent van Myler, kunt u ook bij uw profiel uw vakgebieden en expertises kiezen. Kies hier de vakgebieden waarin u werkzaam bent (geweest). Vervolgens kiest u expertises bij dit vakgebied. U kunt maximaal 15 expertises in totaal kiezen. Dit is belangrijk omdat we op basis van uw belangrijkste expertises en vakgebieden u toe kunnen laten bij verschillende Branded Networks. Ook kunnen onze Relation Managers u op deze manier gemakkelijker matchen bij een openstaande opdracht. 

Hoe werkt het bijwerken van mijn beschikbaarheid in mijn profiel?

Het is belangrijk dat uw beschikbaarheid up to date is. Op deze manier weten wij en de opdrachtgever (wanneer u lid bent van een Branded Network) dat u beschikbaar bent zodat we u kunnen benaderen voor een opdracht. Indien u uw beschikbaarheid hebt ingevuld bent u ook beter vindbaar voor onze Relation Managers bij een openstaande opdracht.

Hoe solliciteer ik op een opdracht?

Wanneer u bent ingelogd kunt u solliciteren op een opdracht via die opdrachtenpagina. Klik op de opdracht en klik op de "Solliciteer Direct" button. U kunt hier uw motivatie en nog een extra CV (in word format) toevoegen.