Jeroen Koning, technisch architect bij het CAK

Jeroen werkt als technisch architect bij het CAK. Deze opdracht biedt hem een interessante uitdaging. Dat weten wij omdat onze relatie al verder terug gaat dan deze ene opdracht. Waarom we een succesvol team vormen? Jeroen legt dit graag aan je uit. 

Hoi, ik ben Jeroen!

Mijn naam is Jeroen Koning. Ik ben een technisch architect en momenteel werkzaam aan een opdracht binnen het CAK. Dit houdt in dat ik dagelijks werk aan de inrichting van de infrastructuur van het CAK en bijvoorbeeld bezig ben met virtualisatie- en high-end back-up omgevingen. Ik heb een groot team om me heen waarvan de helft, net als ik, een zelfstandig professional is. Een verschil tussen vaste of flexibele teamleden? Nee, dat ervaar ik totaal niet. We hebben namelijk allemaal een gemeenschappelijk doel. Samen werken naar een optimaal resultaat; dat is de ultieme werkomgeving!

De uitdagingen die het CAK me bieden geven me energie. Ik streef er naar om voor de klant de beste oplossing te verzorgen voor de vraag die zij hebben. Dat is dankbaar werk.

Jeroen Koning, professional van Myler
Jeroen Koning, technisch architect bij het CAK

We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een project dat zich focust op een nieuwe uitvoeringstoets betreffende de afhandeling van ziektekostenclaims vanuit het buitenland. Voorheen was dit een analoge stroom informatie van buitenlandse verzekeraars. Dit proces gaan we digitaliseren, een gave ontwikkeling!

De samenwerking met Myler is tot stand gekomen door het zusterbedrijf Jenrick. Een aantal jaren geleden schreef ik me in bij Jenrick en kende ik Myler nog niet. Hoewel zowel Jenrick als ik een aantal jaren niet veel van ons hadden laten horen, zijn we elkaar toch weer tegengekomen. Vanuit Myler ben ik benaderd voor deze mooie Architectuur rol bij het CAK van oorspronkelijk twee maanden. Inmiddels het is project verlengd en werk ik met veel plezier verder aan infrastructurele inrichtingen bij het CAK.

"Afspraken worden nagekomen". 
Ik heb wel eens vaker gewerkt met bedrijven zoals Myler. Dit was met betrekking tot betalingstermijnen niet altijd succesvol. De ervaringen met Myler daarentegen zijn zeer goed. Afspraken worden nagekomen. Ik verwacht van een organisatie als Myler dat ze er voor me zijn, ook wanneer er iets gebeurt waardoor ik ondersteuning nodig heb tijdens mijn opdracht. Gelukkig is dat nog nooit aan de orde geweest. Desondanks heb door de persoonlijke aanpak, vanuit mijn contactpersonen Rutger Blanson als accountmanager en Charlotte van Ginkel als contractmanager, het gevoel dat ik er toe doe. Zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en zijn uiterst betrouwbaar in mijn ogen. We zijn een goed team!

 

Meer weten over onze dienstverlening voor professionals?