Een geweldige uitdaging bij het CAK
Halverwege 2016 had het CAK de wens om een nieuwe website te lanceren. Daar komen natuurlijk een hoop werkzaamheden bij kijken, zo ook de creatie van content. Dat is belangrijk, aangezien de website voor klanten van het CAK de voornaamste informatiebron is. Het gaat dan om onderwerpen zoals de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en Wet langdurige zorg (Wlz).
De webpagina’s moeten begrijpelijke inhoud hebben en zoekmachine vriendelijk geschreven zijn. Uiteindelijk draag je bij aan een platform dat regelmatig door de anderhalf miljoen klanten van het CAK gebruikt wordt. Deze klanten zoeken antwoorden op hun vragen over de wet- en regelgeving binnen de zorgsector. Voor een webredacteur is dat een geweldige uitdaging natuurlijk!
Een succesvolle samenwerking
Ik kende Myler nog niet lang voordat ik aan mijn opdracht bij het CAK begon. Myler had mij al eens benaderd voor een andere opdracht als webredacteur. Toen ik de website bezocht om de opdracht te bekijken, viel het me op dat er voornamelijk IT-opdrachten op stonden. Het was eigenlijk heel leuk om te zien, dat ik als webredacteur ook op opdrachten via een partij als Myler kon solliciteren.
Door de opdracht voor het CAK is een mooie en succesvolle samenwerking met Myler tot stand gekomen.
Myler maakt duidelijke afspraken
Het komt niet vaak voor dat ik via een partij als Myler een opdracht vervul. Ik vind het namelijk leuk om zo veel mogelijk diverse klussen aan te nemen en een opdracht via Myler heeft meestal een wat langere duur. Toch neem ik eens per jaar een langere opdracht aan om op deze manier de feeling met het bedrijfsleven te houden. Naar mijn mening is het belangrijk dat organisaties als Myler duidelijk zijn in het maken van afspraken. Daar ligt denk ik ook wel een sterke kwaliteit van Myler.
Ik heb voorafgaand aan mijn opdracht contact gehad met Jan Schop, recruiter bij Myler. Dit was voornamelijk om de opdracht te verduidelijken. Toen ik eenmaal werd aangedragen als kandidaat, kreeg ik contact met de verantwoordelijke accountmanager: Rutger Blanson. Hij hielp me vervolgens om zo goed mogelijk voorbereid het intakegesprek in te gaan en is vanaf dat moment mijn contactpersoon binnen Myler gebleven.
“Eigenlijk heb ik daarna niet heel veel contact meer gehad met Myler. Dat zie ik als iets positiefs. Alles loopt namelijk naar wens; ik krijg naar verwachting mijn facturen uitbetaald en eventuele verlengingen worden voor me ingeregeld.”
Hierdoor kan ik me focussen op mijn werk en kan ik alle administratieve handelingen overlaten aan een ondersteunende partij. Wat mij betreft hebben we dan ook een uitstekende samenwerking.