Opdrachten

Ministerie van Defensie (JIVC) Allround medewerker Cisco

Allround medewerker Cisco

Info

Functie

Allround medewerker Cisco

Locatie

Den Haag

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

18.12.2022 - 15.10.2023

Opdrachtnummer

121574

Sluitingsdatum

date-icon17.10.2022 clock-icon06:10

Rolomschrijving en taakafspraken

Inzetten bij Defensie zijn doorgaans voor langere tijd (1 tot maximaal 4 jaar). Voor deze functie moet een B- screening worden doorlopen met een gemiddelde duur van 6-8 weken.


Opdrachtbeschrijving
Unified Communications. Inhuur tbv instandhouding en borging van de GIT&INFRA dienstverlening Op te leveren producten borgingsdocumenten. Gebruikers van de dienstverlening zijn o.a. SDD, PNOD, KPU, DCHR, Medischediensten en NOC.
Naast deze werkzaamheden is de inhuurmedewerker ook belast met de volgende taken:
project ondersteuning en migratie UCCE en PCCE, dagelijke beheer Contact Center (CCI) en UCCE

Achtergrond opdracht
Van belang is een nieuwe - neutrale - uitvraag op de markt te zetten om deze werkenzaamheden op te vangen. Mbt van een tijdelijke uitleen van een medewerker naar de GIS organisatie, die deze werkzaamheden deed, is inzet van deze inhuur voor de backfill van belang.Geen inzet brengt dus een enorm afbreukrisico met zich mee. Het is belangrijk dat de inhuur diepgaande kennis heeft van UCCE en kennis PCCE


Organisatorische context en cultuur
JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen
Kandidaat heeft min. 5 jaar aantoonbaar werkervaring met Cisco Unified Communication Manager op CCNP niveau    
Kandidaat heeft min. 5 jaar aantoonbaar werkervaring met Cisco Contact Center systemen UCCE D    
Kandidaat heeft min. 3 jaar aantoonbaar brede kennis van het CISCO platform    
Kandidaat beschikt over een Cisco Contact Center systemen UCCE D  Certificaat   


Wensen

Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met Cisco Contact Center systemen UCCE D    
Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met Cisco Unified Communication Manager op CCNP niveau    
Kandidaat heeft bij voorkeur brede kennis van het CISCO platform    
Kanidaat heeft bij voorkeur algemene kennis van netwerk architectuur   

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Defensie (JIVC)

Rolomschrijving en taakafspraken

Inzetten bij Defensie zijn doorgaans voor langere tijd (1 tot maximaal 4 jaar). Voor deze functie moet een B- screening worden doorlopen met een gemiddelde duur van 6-8 weken.


Opdrachtbeschrijving
Unified Communications. Inhuur tbv instandhouding en borging van de GIT&INFRA dienstverlening Op te leveren producten borgingsdocumenten. Gebruikers van de dienstverlening zijn o.a. SDD, PNOD, KPU, DCHR, Medischediensten en NOC.
Naast deze werkzaamheden is de inhuurmedewerker ook belast met de volgende taken:
project ondersteuning en migratie UCCE en PCCE, dagelijke beheer Contact Center (CCI) en UCCE

Achtergrond opdracht
Van belang is een nieuwe - neutrale - uitvraag op de markt te zetten om deze werkenzaamheden op te vangen. Mbt van een tijdelijke uitleen van een medewerker naar de GIS organisatie, die deze werkzaamheden deed, is inzet van deze inhuur voor de backfill van belang.Geen inzet brengt dus een enorm afbreukrisico met zich mee. Het is belangrijk dat de inhuur diepgaande kennis heeft van UCCE en kennis PCCE


Organisatorische context en cultuur
JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen
Kandidaat heeft min. 5 jaar aantoonbaar werkervaring met Cisco Unified Communication Manager op CCNP niveau    
Kandidaat heeft min. 5 jaar aantoonbaar werkervaring met Cisco Contact Center systemen UCCE D    
Kandidaat heeft min. 3 jaar aantoonbaar brede kennis van het CISCO platform    
Kandidaat beschikt over een Cisco Contact Center systemen UCCE D  Certificaat   


Wensen

Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met Cisco Contact Center systemen UCCE D    
Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met Cisco Unified Communication Manager op CCNP niveau    
Kandidaat heeft bij voorkeur brede kennis van het CISCO platform    
Kanidaat heeft bij voorkeur algemene kennis van netwerk architectuur   

De recruiter

Niels Knapen

Myler

Deel deze opdracht

Adres

Myler, Part of HeadFirst Group
Taurusavenue 18
2132 LS Hoofddorp
Nederland

Contact

(023) 56 856 30
support@myler.nl
KvK: 30242711
btw: NL.8196.10.380.B01

Privacy Preference Center