Opdrachten

Ministerie van Defensie (JIVC) Helpdeskmedewerker ICT (R4)

Helpdeskmedewerker ICT (R4)

Info

Functie

Helpdeskmedewerker ICT (R4)

Locatie

Huis ter Heide

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

23.10.2022 - 22.10.2023

Opdrachtnummer

116979

Sluitingsdatum

date-icon24.08.2022 clock-icon13:08

Rolomschrijving en taakafspraken

Inzetten bij Defensie zijn doorgaans voor langere tijd (1 tot maximaal 4 jaar). Voor deze functie moet een B- screening worden doorlopen met een gemiddelde duur van 6-8 weken.


Opdrachtbeschrijving

Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO).


JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICTdienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig, behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten.


Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken

Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide.
Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie?


Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een optimale service te bieden.

Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:
- Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen
- Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen
- Het geven van uitleg aan gebruikers
- Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden

Organisatorische context en cultuur

JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen

Kandidaat heeft min. 1 jaar aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker    
Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding    

Wensen

Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring als ICT helpdeskmedewerker    
Kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring als ICT helpdeskmedewerker binnen de overheid                                                                                                                              Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op gebied van ICT    
Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat    
Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat 

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Defensie (JIVC)

Rolomschrijving en taakafspraken

Inzetten bij Defensie zijn doorgaans voor langere tijd (1 tot maximaal 4 jaar). Voor deze functie moet een B- screening worden doorlopen met een gemiddelde duur van 6-8 weken.


Opdrachtbeschrijving

Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO).


JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICTdienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig, behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten.


Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken

Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide.
Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie?


Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een optimale service te bieden.

Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:
- Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen
- Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen
- Het geven van uitleg aan gebruikers
- Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden

Organisatorische context en cultuur

JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen

Kandidaat heeft min. 1 jaar aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker    
Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding    

Wensen

Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring als ICT helpdeskmedewerker    
Kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring als ICT helpdeskmedewerker binnen de overheid                                                                                                                              Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op gebied van ICT    
Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat    
Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat 

De recruiter

Anita Egmond

Myler

Deel deze opdracht

Adres

Myler, Part of HeadFirst Group
Taurusavenue 18
2132 LS Hoofddorp
Nederland

Contact

(0)88 – 018 26 10
support@myler.nl
KvK: 30242711
btw: NL.8196.10.380.B01

Privacy Preference Center