Opdrachten

Stichting ICTU Facilitair Medewerker

Facilitair Medewerker

Info

Functie

Facilitair Medewerker

Locatie

Den Haag

Uren per week

24 uren per week

Looptijd

24.09.2023 - 30.12.2023

Opdrachtnummer

144321

Sluitingsdatum

date-icon20.09.2023 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

BIEDINGEN KUNNEN UITSLUITEND WORDEN GEDAAN MET EEN CV IN ICTU FORMAT. ALLEEN HET ICTU CV WORDT NAAR DE KLANT GESTUURD. DIT DIENT EEN VOLWAARDIG CV TE ZIJN MET ALLE WERKERVARING. (ZIE BIJLAGE)
DAARBIJ DIENEN ALLE EISEN EN WENSEN PUNTSGEWIJS TE WORDEN GEMOTIVEERD IN HET ICTU CV.

Taakomschrijving
ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden.

Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij, en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheidsbreed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten.

Met de directie Bedrijfsvoering ondersteunen wij onze collega's met ondersteunende taken zoals financiën, HR, Inkoop, ICT, juridische zaken, managementondersteuning, huisvesting en facilitaire zaken.

 Voor de afdeling ICT en facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een facilitaire medewerker die het komende half jaar komt helpen om de op handen zijnde verbouwing vanuit facilitair perspectief te coördineren. ICTU is voornemens om 3 kantoorvleugels te gaan verbouwen waarbij de functionaliteiten ontmoeten en creativiteit centraal staan. Enerzijds moet door middel van een schuifplan de vleugels een voor een verbouwd worden en opnieuw ingericht en anderzijds is het belangrijk dat we gedurende de verbouwing de medewerkers zo goed mogelijk blijven faciliteren. Jij bent de spin in het web, jij behoudt het overzicht en zorgt dat de samenhang hierin wordt gewaarborgd. Je doet dit niet alleen, je zal ondersteunt worden door de collega’s van facilitaire zaken en huisvesting.
     

Daarnaast zal de functie bestaan uit het proactief signaleren van verbeterpunten in de kantooromgeving en waar nodig in overleg gevolg geven aan deze verbeterpunten. Tevens zal de kandidaat diverse facilitaire projecten oppakken en in overleg met de collega’s van ICTU afronden.

Gewenste profiel

HBO werk- en denkniveau en tevens een afgeronde opleiding op facilitair gebied;
•    2-3 jaar werkervaring op facilitair gebied
•    Ervaring met het afhandelen van incidenten en wijzigingen. Ervaring met TopDesk is een pré
•    Affiniteit met organiseren
•    Een proactieve werkhouding en oplossingsgericht denken;
•    Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
•    Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
•    Een teamspeler maar ook iemand die zelfstandig kan werken;

Kerncompetenties ICTU:

•    Innovatief vermogen
•    Omgevingsbewustzijn
•    Samenwerken
•    Resultaatgericht

Functiegerelateerde competenties:

•    Stressbestendigheid
•    Klantgerichtheid
•    Accuratesse
•    Flexibel
•    Gestructureerd/planmatig

Eisen
1.    Ervaring op gebied van operationele facilitaire taken
2.    Werk- en denkniveau: HBO.niveau

Wensen
- Ervaring op gebied facilitaire zaken
-Ervaring uitvoering projecten facilitaire zaken    
-Ervaring met interne verhuizingen/verbouwingen op facilitair gebied   


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Stichting ICTU

Rolomschrijving en taakafspraken

BIEDINGEN KUNNEN UITSLUITEND WORDEN GEDAAN MET EEN CV IN ICTU FORMAT. ALLEEN HET ICTU CV WORDT NAAR DE KLANT GESTUURD. DIT DIENT EEN VOLWAARDIG CV TE ZIJN MET ALLE WERKERVARING. (ZIE BIJLAGE)
DAARBIJ DIENEN ALLE EISEN EN WENSEN PUNTSGEWIJS TE WORDEN GEMOTIVEERD IN HET ICTU CV.

Taakomschrijving
ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden.

Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij, en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheidsbreed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten.

Met de directie Bedrijfsvoering ondersteunen wij onze collega's met ondersteunende taken zoals financiën, HR, Inkoop, ICT, juridische zaken, managementondersteuning, huisvesting en facilitaire zaken.

 Voor de afdeling ICT en facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een facilitaire medewerker die het komende half jaar komt helpen om de op handen zijnde verbouwing vanuit facilitair perspectief te coördineren. ICTU is voornemens om 3 kantoorvleugels te gaan verbouwen waarbij de functionaliteiten ontmoeten en creativiteit centraal staan. Enerzijds moet door middel van een schuifplan de vleugels een voor een verbouwd worden en opnieuw ingericht en anderzijds is het belangrijk dat we gedurende de verbouwing de medewerkers zo goed mogelijk blijven faciliteren. Jij bent de spin in het web, jij behoudt het overzicht en zorgt dat de samenhang hierin wordt gewaarborgd. Je doet dit niet alleen, je zal ondersteunt worden door de collega’s van facilitaire zaken en huisvesting.
     

Daarnaast zal de functie bestaan uit het proactief signaleren van verbeterpunten in de kantooromgeving en waar nodig in overleg gevolg geven aan deze verbeterpunten. Tevens zal de kandidaat diverse facilitaire projecten oppakken en in overleg met de collega’s van ICTU afronden.

Gewenste profiel

HBO werk- en denkniveau en tevens een afgeronde opleiding op facilitair gebied;
•    2-3 jaar werkervaring op facilitair gebied
•    Ervaring met het afhandelen van incidenten en wijzigingen. Ervaring met TopDesk is een pré
•    Affiniteit met organiseren
•    Een proactieve werkhouding en oplossingsgericht denken;
•    Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
•    Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
•    Een teamspeler maar ook iemand die zelfstandig kan werken;

Kerncompetenties ICTU:

•    Innovatief vermogen
•    Omgevingsbewustzijn
•    Samenwerken
•    Resultaatgericht

Functiegerelateerde competenties:

•    Stressbestendigheid
•    Klantgerichtheid
•    Accuratesse
•    Flexibel
•    Gestructureerd/planmatig

Eisen
1.    Ervaring op gebied van operationele facilitaire taken
2.    Werk- en denkniveau: HBO.niveau

Wensen
- Ervaring op gebied facilitaire zaken
-Ervaring uitvoering projecten facilitaire zaken    
-Ervaring met interne verhuizingen/verbouwingen op facilitair gebied   


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Celine Correia

Myler

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center