Opdrachten

Stichting ICTU Medior Servicedeskmedewerker

Medior Servicedeskmedewerker

Info

Functie

Medior Servicedeskmedewerker

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

25.04.2024 - 27.06.2024

Opdrachtnummer

158264

Sluitingsdatum

date-icon24.04.2024 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van gebruikers bij 1e en 2e lijns incidenten
  • Je dient een grote mate van zelfstandigheid te hebben met betrekking tot het plannen, uitvoeren en bewaken van je deelactiviteiten als onderdeel van de totale teamplanning; zoals het oplossen van incidenten op het gebied van (onder andere) Windows, Active Directory, SharePoint, Intune en Office 365 applicaties
  • Je communiceert helder en duidelijk naar de organisatie als dit nodig is
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitgeven en innemen van bijvoorbeeld laptops, smartphones en toegangspassen
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van standaard processen bijvoorbeeld het in dienst en uit dienst treden van medewerkers en het uitvoeren van het onboarding proces
  • Je maakt nieuwe gebruikers aan en verwerkt personeelsmutaties in systemen
  • Je werkt nauw samen met je collega's van de ICT afdeling
  • Indien nodig ondersteun je de facilitaire collega's
  • Je voert administratieve taken uit zoals het aanmelden van bezoekers, reserveren van parkeerplekken en vergaderruimtes en het verwerken van taken in Afas
  • Als je kansen ziet voor verbeteringen, leg je deze voor aan je collega's

Gewenste profiel


Als Servicedesk medewerker ben je professioneel, proactief en klantgericht. Je stelt de gebruiker centraal en kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Je bent in staat om vanuit jouw technische en functionele kennis ondersteuning aan de collega's en eindgebruikers te verlenen. Je werkt graag in een omgeving waarin je snel moet schakelen. Je voelt je thuis in een project- en politiek-bestuurlijke omgeving. Je houdt integriteit hoog in het vaandel. Je hebt een proactieve instelling en je neemt graag het initiatief. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Als visitekaartje van onze dienstverlening verwachten we dat je representatief bent en fysiek aanwezig kunt zijn op onze centraal geplaatste Servicedesk. Je bent klantgericht en geeft collega's het gevoel dat ze welkom zijn. Verder sta je stevig in je schoenen, werk je graag samen en kun je goed prioriteiten stellen. Ook werk je nauwkeurig en behoud je het overzicht. Tot slot ben je stressbestendig en ben je bereid om je klanten ook te helpen met facilitaire en personele vragen. Er zijn mogelijkheden om bij diverse projecten deel te nemen om kennis te brengen en te vergaren.

Achtergrond opdracht
De organisatie ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheid breed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten. Het doel van ICTU is om overheden te ondersteunen hun doelstellingen optimaal te realiseren, door samenwerking tussen overheden te stimuleren en te faciliteren. Daarbij verbindt ICTU beleidsontwikkeling met uitvoering. ICTU wil zich onderscheiden door het realiseren van concrete oplossingen die werken voor overheden en die bijdragen aan dienstverlening aan burgers en bedrijven.

De directie Bedrijfsvoering heeft als missie de ICTU-organisatie professionele en (kosten)effectieve ondersteuning te bieden bij de uitvoering van generieke taken. Samen met de verantwoordelijkheid voor interne communicatie bestrijkt het werkveld van de directie Bedrijfsvoering alle PIOFACH-taken:

  • Facilitaire zaken en Servicedesk
  • Financiën
  • Human relations
  • Inkoop
  • ICT
  • Juridische zaken
  • Management- en projectondersteuning

De directie Bedrijfsvoering levert ondersteunende diensten en capaciteit aan projecten en het ICTU-management, op tijd, op de gewenste plek en met de gewenste kwaliteit.



De afdeling ICT levert diensten en producten op het gebied van informatietechnologie en beheer die nodig zijn voor veilige, betrouwbare en up-to-date zijnde infrastructuur en werkprocessen. Belangrijke principes hierbij zijn:

  • Beschikbaarheid: tijdigheid, continuïteit en robuustheid
  • Integriteit: actualiteit en correctheid
  • Vertrouwelijkheid: privacybescherming en exclusiviteit van informatie

De Servicedesk is hét loket van directie Bedrijfsvoering voor vragen van alle aard voor de gehele organisatie: bestellingen, reserveringen, storingen of meldingen. Vrijwel alle zaken op het gebied van HR, IT en Facilitaire Zaken worden via de Servicedesk behandeld. Naast de eerstelijns ondersteuning vindt ook de tweedelijns ondersteuning daar plaats zoals diverse gebruikers, devices en applicaties ondersteuning. Ondersteuning wordt gegeven op ICTU devices maar ook op BYOD.

Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding op IT-gebied niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring op een Servicedesk;
  • Basiskennis Office 365, Microsoft Online Services);
  • MCSE/MCITP (deel) certificeringen (2012, 2016).
  • Wensen

  • Ervaring met service management applicaties
  • Ervaring met Windows, Apple en Android devices
  • Communicatie/klant Trainingen
  • Ervaring met Office 365 gebruikers ondersteuning
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Stichting ICTU

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Jouw verantwoordelijkheden:

    • Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van gebruikers bij 1e en 2e lijns incidenten
    • Je dient een grote mate van zelfstandigheid te hebben met betrekking tot het plannen, uitvoeren en bewaken van je deelactiviteiten als onderdeel van de totale teamplanning; zoals het oplossen van incidenten op het gebied van (onder andere) Windows, Active Directory, SharePoint, Intune en Office 365 applicaties
    • Je communiceert helder en duidelijk naar de organisatie als dit nodig is
    • Je bent verantwoordelijk voor het uitgeven en innemen van bijvoorbeeld laptops, smartphones en toegangspassen
    • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van standaard processen bijvoorbeeld het in dienst en uit dienst treden van medewerkers en het uitvoeren van het onboarding proces
    • Je maakt nieuwe gebruikers aan en verwerkt personeelsmutaties in systemen
    • Je werkt nauw samen met je collega's van de ICT afdeling
    • Indien nodig ondersteun je de facilitaire collega's
    • Je voert administratieve taken uit zoals het aanmelden van bezoekers, reserveren van parkeerplekken en vergaderruimtes en het verwerken van taken in Afas
    • Als je kansen ziet voor verbeteringen, leg je deze voor aan je collega's

    Gewenste profiel


    Als Servicedesk medewerker ben je professioneel, proactief en klantgericht. Je stelt de gebruiker centraal en kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Je bent in staat om vanuit jouw technische en functionele kennis ondersteuning aan de collega's en eindgebruikers te verlenen. Je werkt graag in een omgeving waarin je snel moet schakelen. Je voelt je thuis in een project- en politiek-bestuurlijke omgeving. Je houdt integriteit hoog in het vaandel. Je hebt een proactieve instelling en je neemt graag het initiatief. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Als visitekaartje van onze dienstverlening verwachten we dat je representatief bent en fysiek aanwezig kunt zijn op onze centraal geplaatste Servicedesk. Je bent klantgericht en geeft collega's het gevoel dat ze welkom zijn. Verder sta je stevig in je schoenen, werk je graag samen en kun je goed prioriteiten stellen. Ook werk je nauwkeurig en behoud je het overzicht. Tot slot ben je stressbestendig en ben je bereid om je klanten ook te helpen met facilitaire en personele vragen. Er zijn mogelijkheden om bij diverse projecten deel te nemen om kennis te brengen en te vergaren.

    Achtergrond opdracht
    De organisatie ICTU is op 11 april 2001 opgericht door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. ICTU is een instelling van en voor overheden. Het werkveld van ICTU is de digitale overheid. Deze zorgt voor het verbeteren van zowel de werkprocessen bij overheden als de dienstverlening aan de maatschappij en de Interactie met burgers. ICTU werkt in opdracht van overheden aan vraagstukken met een overheid breed karakter die vaak een ICT-component hebben. Dit gebeurt vaak in projecten, maar ook in adviesopdrachten. Het doel van ICTU is om overheden te ondersteunen hun doelstellingen optimaal te realiseren, door samenwerking tussen overheden te stimuleren en te faciliteren. Daarbij verbindt ICTU beleidsontwikkeling met uitvoering. ICTU wil zich onderscheiden door het realiseren van concrete oplossingen die werken voor overheden en die bijdragen aan dienstverlening aan burgers en bedrijven.

    De directie Bedrijfsvoering heeft als missie de ICTU-organisatie professionele en (kosten)effectieve ondersteuning te bieden bij de uitvoering van generieke taken. Samen met de verantwoordelijkheid voor interne communicatie bestrijkt het werkveld van de directie Bedrijfsvoering alle PIOFACH-taken:

    • Facilitaire zaken en Servicedesk
    • Financiën
    • Human relations
    • Inkoop
    • ICT
    • Juridische zaken
    • Management- en projectondersteuning

    De directie Bedrijfsvoering levert ondersteunende diensten en capaciteit aan projecten en het ICTU-management, op tijd, op de gewenste plek en met de gewenste kwaliteit.



    De afdeling ICT levert diensten en producten op het gebied van informatietechnologie en beheer die nodig zijn voor veilige, betrouwbare en up-to-date zijnde infrastructuur en werkprocessen. Belangrijke principes hierbij zijn:

    • Beschikbaarheid: tijdigheid, continuïteit en robuustheid
    • Integriteit: actualiteit en correctheid
    • Vertrouwelijkheid: privacybescherming en exclusiviteit van informatie

    De Servicedesk is hét loket van directie Bedrijfsvoering voor vragen van alle aard voor de gehele organisatie: bestellingen, reserveringen, storingen of meldingen. Vrijwel alle zaken op het gebied van HR, IT en Facilitaire Zaken worden via de Servicedesk behandeld. Naast de eerstelijns ondersteuning vindt ook de tweedelijns ondersteuning daar plaats zoals diverse gebruikers, devices en applicaties ondersteuning. Ondersteuning wordt gegeven op ICTU devices maar ook op BYOD.

    Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding op IT-gebied niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring op een Servicedesk;
  • Basiskennis Office 365, Microsoft Online Services);
  • MCSE/MCITP (deel) certificeringen (2012, 2016).
  • Wensen

  • Ervaring met service management applicaties
  • Ervaring met Windows, Apple en Android devices
  • Communicatie/klant Trainingen
  • Ervaring met Office 365 gebruikers ondersteuning
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    De recruiter

    Celine Correia

    Myler

    Deel deze opdracht